חזרה
ספא

טיפולי ספא – טיפול ספא – אתרי ספא – Spa


נביא כאן על קצה המזלג, טעימה ממבחר הטיפולים האלטרנטיביים שהגיעו לארצנו הקטנה מכל רחבי תבל, ממערב ובעיקר ממזרח, משפע של תרבויות ומתקופות שונות של ההסטוריה האנושית.
יש כאלה שמונים מאות אחדות של סוגי עיסויים וטיפולים, חלקם לצרכים רפואיים, חלקם רק לרגיעה, כיף והנאה, מרביתם מתאימים לכלל האוכלוסייה, מיעוטם רק לתינוקות או לנשים בהריון.
אנו נזכיר רק את מקצתם ובעיקר את המוכרים יותר וביניהם טיפולי שיאצו, טווינה, אירוודה או רפלקסולוגיה, עיסוי סיני, תאילנדי, שבדי או טורקי, עיסוי שרירים או רקמות עמוק, עיסוי עם שמנים או עם אבנים חמות, עיסוי גוף או פנים, משולב או הוליסטי.

ובגלל שהכל אצלנו הרי מגיע מיבוא, אז מישהו יודע איך כותבים באותיות עבריות את “הדבר המענג הזה”  שנקרא בלעז massage ?
אז מצאנו  מסז’ וגם מסאז’, מסג’ ואף מסאג’ וברבים מסג’ים או מסאג’ים, או אולי מסאז’ים ובודאי יש עוד אפשרויות שפספסנו…
לפי האקדמיה ללשון, אז בעברית זה צריך להיות עסוי, למרות שיש כאלה שיבחרו בכתיב מלא ויכתבו עיסוי.


ובעקבות הטיפול והעיסוי הגיע אלינו הספא, שגם הוא הביא עימו שפה:
טיפולי ספא וגם חבילות ספא, ימי כיף וחבילות פינוק, טיפולים זוגיים וטיפולים קבוצתיים, מסיבות רווקים ומסיבות רווקות, ספא מול ההר וספא ליד הנהר, ספא במרכז וספא שבכל רגע זז, ספא מול הים וספא על שפת האגם, ספא לאלפיון הנוצץ וסתם ספא מתחת לעץ, ספא בכפר וספא בעיר, גם למבוגר וגם לצעיר.
אבל אנחנו, למרות כל הטיפולים והעיסויים שאנחנו מעניקים לנשים הרות וגם לנשים אחרות, לא קוראים לעצמנו ספא, אולי משום שאיכשהו הכל קשור לפריון והריון, לידה והנקה וזה לא כל כך מצלצל…
אבל לחברים הרבים שלנו וגם לחברות, שעוסקים בטיפולים ועיסויים, ג’אקוזי וספא, רצינו להקדיש את העמוד הזה ולאפשר להם להוסיף כאן קישורים לאתרים שלהם. צימרים הולכים נפלא ביחד עם ספא, אבל הקדשנו לצימרים דף נפרד, שהקישור אליו נמצא בתחתית העמוד.
אז בבקשה, אתם מוזמנים.

ספא פלוס – מדריך ואינדקס מרכזי ספא בכל הארץ
ספא קסם המגע – ספא בצפון במושב בית לחם הגלילית, אתר לטיפולים זוגיים, רפואה משלימה ופינוק
ספא אינדקס- מדריך למבצעים, חבילות והזמנות ספא בכל הארץ

מספר עצות מועילות למי שמעוניינים בטיפולי ספא:

1. לא להתבייש לשאול מראש כל מה שבא לכם, כדי לקבל תמונה קרובה ככל שניתן למציאות, אודות הספא שאליו אתם מתכוונים להגיע – ממתי הוא קיים? מה גודלו (למשל כמה חדרי טיפולים יש בו)? מי מנהל אותו ואיזה רקע יש לו בטיפולים? מי המטפלים באופן כללי ואם אפשר לדעת גם מי הולך לטפל בכם באופן ספציפי, מה הכשרתו וניסיונו? מה כולל הטיפול? כמה זמן הוא נמשך? מה המחיר? האם יש מבצעים, מחירים מיוחדים לסדרת טיפולים?
2. אם אתם סובלים מבעיה רפואית כלשהי, רגישים למשהו, נוטלים תרופות כלשהן, דווחו על כך, תתייעצו ותשאלו אם הטיפול אפשרי.
3. קחו לכם את הזמן בנחת וברגיעה. תיהנו מכל רגע. תדאגו להגיע לפחות כמה דקות לפני הטיפול, לא בלחץ. גם בסיום, כדאי שתשאירו לעצמכם זמן להתאושש מעט, לשתות משהו ורק אז לחזור לסערות שבחוץ…

לא שכחנו גם את אחיו הבוגר של הספא, הלו הוא הצימר
ולכן תוכלו למצוא אתרי צימרים במרחק של הקלקה אחת מכאן…

כתבות נוספות

שרי קרוכמל

לפני “אודות”, נתחיל ב”תולדות”… הקשר הראשון שלי עם עולם הרפואה והבריאות החל  בצבא. קורס חובשות, קורס חובשים תעופתיים ושרות כחובשת


תיקון חווית לידה


קורס דולות לאחר לידה


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama
    לימודי NLP