חזרה
סיפורי לידה

בדף זה תוכלו למצוא את סיפורי הלידה של אמא אדמה, כלומר סיפורים של יולדות שמעוניינות לשתף את גולשות האתר בסיפור הלידה שלהן. אנחנו אוהבים במיוחד סיפורי לידה של נשים שיש להן קשר כלשהו אלינו, בין אם עברו אצלנו למשל קורס הכנה ללידה, או יוגה לנשים בהריון, או משתתפות בסדנאות כלשהן עם התינוקות שלהן ובין אם הן מצוות המדריכות, מטפלות, דולות וכו’ הפועלות במרכז, אבל כל סיפור לידה יתקבל כאן בברכה.

כתיבת סיפור הלידה שלך וקריאתו בדיעבד עשויה להעשיר את הדרך בה את זוכרת את הלידה ואף לעזור בהתכוננות ללידות הבאות. מומלץ לקריאה המאמר של שרי קרוכמל, על תהליך בניית סיפור הלידה .

סיפורי לידה – זה כן לנשים בהריון!

אנו בטוחות שנתקלת בסיפורי לידה רבים ברשת, בפורומים ובשיחות אישיות, חלק מהסיפורים קשים ועשויים להשפיע על הדרך בה את מאמינה שלידה אמורה להתבצע ולערער את האמון שלך בגופך. צוות מדריכות ההכנה ללידה באמא אדמה ישמח לעזור לך ‘לפרק’ את הסיפורים, להבינם, לעבדם ולהבין מה מתוכם כדאי לקחת איתך כצידה לדרך ומה להשאיר מאחוריך.

בתרבות שלנו יש נטיה להתמקד בתוצאה – ובמקרה הזה בתינוק. הריון ולידה הם מסע חשוב מאוד בחיי האשה, אל חייה, חוכמתה, גופה ועוצמתה. שיתוף בסיפורי לידה הינו חלק ממסורת נשית רבת שנים המפגישה ומקרבת בין מי שעוד לא ‘הייתה שם’ לבין מי שכבר עשתה את זה. סיפורי לידה יפגישו אותך עם סוגים שונים של תחושות, התמודדויות, חששות ושמחות. סיפורי לידה הינם התגלמות התבונה הנשית, והם אחת הדרכים הבלתי אמצעיות החזקות ביותר להכנה לקראת לידה.

נשים לאחר לידה מוזמנות לשתף אותנו בסיפורי הלידה שלהן, נשמח מאוד לפרסמם באתרנו – בהסכמתכן כמובן וכל המאריכה הרי זה משובח!

והנה סיפורי הלידה שלנו מתחילים…

כתבות נוספות

מיילדת

מיילדת – מיילדות ברוכות הבאות אל דף מיילדת – מתחם המיילדות באתר אמא אדמה – הריון, לידה והורות. באתר אמא אדמה יש מקום לכולן, יש פינות,


תיקון חווית לידה


קורס דולות לאחר לידה


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama
    לימודי NLP