.
חדשות

ברוכים הבאים לאמא אדמה

כל 4 שבועות, מתחילה סדנה חדשה.

סדנת ליווי התפתחותי - התפתחות ...

ביום שלישי בבוקר:
10:00 גילאי 6חד' ומעלה
11:15 הכנה להתהפכויות(3-6 חד)
12:30 סדנת מבוא לקטנטנים (עד 3 חודשים) - סדנה חדשה כל 5 שבועות.

שרי קרוכמל, פרט להיותה מנהלת אמא אדמה ומיילדת מוסמכת ופעילה בחדר לידה, היא גם מיילדת בית. לפרטים הקליקו מיילדת בית

פינוקי בוקר לאמהות ותינוקות

בכל יום רביעי בשעה 11:00 (חינם למשתתפות סדנת עיסוי המתקיימת לפני כן, 30 ש"ח לאורחות אחרות).

חובה לכל הורה! סדנאות חדשות כל שבועיים-שלושה. צפו בסרטון - סרטון וידיאו סדנה להחייאת תינוקות

יוגה לנשים בהריון

ראיתן כבר את סרטון וידיאו שיעור יוגה בהריון? לצפייה - סרטון וידיאו  יוגה לנשים בהריון

חדרי טיפולים ו/או אולם להשכרה ...

ניתן לשכור את חדרי הטיפולים (קליניקות) ואת האולמות במתחם המשופץ והמרהיב של אמא אדמה לסדנאות ופעילויות קבוצתיות.
שרון דרור או מנשא לופיקס? אולי מנשא יאמו? אנחנו נעזור לכם לבחור את המנשא הנכון לתינוק שלכם ולכם. אפשר לקבל ייעוץ והדרכה אצלנו, אפשר גם אצלכם בבית...

קורס דולות באמא אדמה

הכשרת דולות ונשות מקצוע בתחומי הריון ולידה באמא אדמה: קורסי דולות תומכות לידה, דולות פוסט פארטום (תומכות לאחר לידה), מדריכות הנקה, מדריכות עיסוי תינוקות, מטפלות ברפלקסולוגיה ועוד.
יצירת קשר
שם:
דוא"ל:
טלפון:
פרטים:
הרשמה לניוזלטר
יש להקליד את הספרות והאותיות כפי שמופיעות בתמונה

טיפולי רפואה משלימה כגון עיסוי, רפלקסולוגיה או שיאצו בהריון וגם זירוז לידה או היפוך עובר בעזרת רפואה סינית.

סרטון וידיאו יוגה לנשים בהריון
סרטון וידיאו יוגה לנשים בהריון
הטלפון של אמא אדמה
09-7408693
שעות הפתיחה של המרכז
ימים א', ב',ד',ה' 09:00-20:00
יום ג' 09:00-17:00
יום ו' 08:45-14:00
מועדי קורסים קרובים
ימי ו' בוקר 24.5.19
ימי ב' ערב 3.6.19
ימי ו' בוקר 28.6.19
ימי ב' בערב 8.7.19
יש כבר אלופירסט בתיק לידה שלך?

כאן תוכלו לקרוא על תרסיס אלופירסט המבוסס על אלוורה, המקל, מחטא ומסייע בהחלמה בעקבות קרעים או חתכים בלידה, או לאחר ניתוח קיסרי - ספריי אלופירסט 

פעמיים בשבוע:
יום שני 18:30
יום שישי 09:00
*יש להירשם מראש במשרד*
09-7408693

אהבתם? סמנו אהבתי... תודה.
שוברי מתנה
שוברי מתנה
 

יוגה בהיריון - א.ת.נ.ח.ת.ה.

קחי לך אתנחתה - יוגה לנשים בהריון

היוגה כידוע היא שיטת תירגול בת אלפי שנים, המציעה דרך לחיים בריאים ומאוזנים, כשהיא מתייחסת לצרכים הפיזיים של הגוף ולצרכי הרגש והמחשבה של הנפש. נשים רבות חשות בזמן ההריון צורך גובר לטפל בעצמן ובתינוק שברחמן ואימוץ עקרונות היוגה לאורח חיים בריא, היא דרך נפלאה לעשות זאת. 


כשאת בהריון אני מציעה לך לקחת לעצמך אתנחתה קלה, תרתי משמע. כלומר הן במובן המילולי הרגיל של המילה והן כתזכורת של עקרונות היוגה שריכזתי להנאתך ולנוחותך, באותיות המרכיבות את המילה א.ת.נ.ח.ת.ה: אסנות, תנועה, נשימה, חשיבה, תזונה, הרפייה.



אסנות- תנוחות היוגה. באמצעותן תוכלי לשמור על החוזק והגמישות של גופך. התרגילים מאריכים את שרירי הגוף, מחזקים את השרירים המייצבים בגב, בבטן וברצפת האגן. הם מאפשרים שחרור נוקשות ממפרקי הגוף וכאבים שונים כמו כאבי גב תחתון הנפוצים בזמן ההריון.


תנועה - התנועה המעגלית של הגב והאגן בשילוב תנוחות יוגה, מכינה אותך ללידה בכלל וללידה טבעית ופעילה בפרט. בחלק מתנוחות היוגה תוכלי להשתמש בזמן הצירים כדי להקל על כאבי הצירים וכדי לנוח בהפסקות שבין הצירים. למשל, תנוחות כמו חתול בשילוב תנועה, עוזרות להתברגות של תינוקך דרך תעלת הלידה, כלפי מטה עם כוח הכבידה.


נשימה עמוקה
- תרגילי נשימה עמוקים כמו נשימת בטן ונשימת נחיריים מתחלפת, יאפשרו לך לקלוט יותר חמצן אל גופך ואל מערכת הדם שלך. הנשימה העמוקה משפיעה גם על תינוקך ומחזקת אותו. בעזרתה תוכלי להרגיע את עצמך ברגעי מתח וחרדה, לאסוף עוד אנרגיה פנימה ולחוש את המרכז השקט והיציב שקיים בתוכך תמיד, מעבר לשינויים הפיזיים והרגשיים העוברים עלייך. תרגילי הנשימה והעבודה הקולית, כמו המהום נמוך, ייסיעו לך בזמן הלידה להקל על הכאבים, להרפות את שרירי רצפת האגן ולעזור  לתינוקך במסעו החוצה.


חשיבה חיובית ומדיטציה - מחשבותייך משפיעות על גופך ועל המציאות שלך. ככל שמחשבותיך יהיו חיוביות ומחזקות יותר, כך תחושי את גופך חזק יותר ומוכן יותר ללדת. תרגול של אמירות חיוביות יגביר את האמונה שלך בעצמך וביכולת הטבעית של הגוף שלך לשאת את תינוקך וללדת בקלות. המדיטציה היא ישיבה שקטה והשקטת התנודות של המחשבות, באמצעות תשומת לב לנשימותיך. תרגול זה יעניק לך תחושת בהירות, שלווה פנימית וחיבור עמוק יותר לחיים הנוצרים בתוכך.



תזונה נכונה
- גופך וילדך נבנים ממה שאת אוכלת ומכניסה לתוכך. מומלץ בעיקר מזון עם אנרגיה "סטווית", שהיא אנרגיה טהורה וקלה. מאכלים כמו ירקות טריים, פירות יבשים, קטניות, זרעי חמניות ודלעת, לחמים מחיטה מלאה ומוצרי חלב בתוספת שתיית כמות מספקת של מים, יתנו לך את האנרגיה החיובית הדרושה לך לחיזוק גופך וגופו של תינוקך, הגדל מיום ליום.



הרפייה נכונה
- לימוד הרפיית מתח פיזי משרירי הגוף שלך בתוך תנוחות היוגה, מאפשר לך לנוח, להשתחרר ולחוש יותר מרחב פנימי ויותר קשר לקרקע. כשגופך לומד לקבל תמיכה מהקרקע ולוותר על המתח, הוא נעשה רפוי יותר ומשתחרר מכאבים ביתר קלות. הדבר יכול לתרום לך רבות בתהליך הלידה, כשגופך יפתח ביתר קלות ויזרום עם המתרחש, כדי לאפשר לתינוקך לצאת לאוויר העולם עם פחות התנגדויות.

אני מאחלת לך הריון בריא ומאוזן, בו תחושי שאת נותנת לעצמך את האתנחתה ואת הטיפול שלהם את זקוקה, שגופך וכוחותייך הנפשיים חזקים ומתעצמים לקראת הלידה ולקראת האמהות ושיחד עם הבטן המתרחבת, מתרחבת וגדלה גם שמחת החיים שלך.



נעמי פונדק-לובל
B.ed בחינוך יצירתי, מורה מוסמכת ליוגה ויוגה לנשים בהריון, מלמדת במרכז "אמא אדמה" וחוקרת את תחום היוגה להריון כמורה, כמתרגלת וכאמא.
 

הערת מערכת אתר אמא אדמה
:
נעמי המשיכה ללמד יוגה בהריון, כמעט עד הלידה. היא העבירה שיעור אחרון בשבוע 39 להריונה וילדה מספר ימים לאחר מכן. מייד בתום חופשת הלידה שלה היא ביקשה לחזור בהדרגה ללמד וכיום היא מלמדת שוב מספר קבוצות בשבוע של יוגה בהריון.
אנו מברכים אותה ומודים לה, גם על המקצועיות והמסירות וגם על היצירתיות שהיא מצליחה לגלות בכתיבתה בשעות הקטנות של הלילה, בין הנקה להנקה...
 

מזל טוב לנעמי ותודה רבה!
אמא אדמה

 
 


סבתא יוצאת מן הכלל...
רגע אחד לפני שיימצא מי שיעיר על אופן הכתיבה - אתנחתא או אתנחתה, רק נביא כאן את החלטת האקדמיה ללשון עברית כלשונה:
"שמות שהתגלגלו לעברית מן הארמית והמשמשים בצורת נקבה, כגון דוגמה, נכתבים בה"א בסופם. דוגמות נוספות: סדנה, טבלה, פסקה, עסקה, קופסה, גרסה. הוא הדין בשמות כגון שאלתה, משכנתה, אסמכתה, אתנחתה, בדותה. היוצא מן הכלל הוא כתיב המילה סבתא".

יוגה בהוד השרון

באמא אדמה תוכלו למצוא כדורי פיזיו איכותיים מאירופה במחיר הכי זול בארץ, תרסיס אלופירסט לאחר לידה, ערכת פארטוקל (קל לידה), שמן עיסוי פרינאום ועוד.