חזרה
קורס יועצות שינה

קורס ייעוץ שינה לתינוקות – שיטת לילה טוב – גנית פרג – הנחה לנרשמות

עם התפתחות העיסוק בנושאי בעיות שינה של תינוקות ופריחתו של המקצוע החדש – יועצת שינה לתינוקות, התפתח גם הצורך לקיים קורסים לשם הכשרת יועצות שינה.

קורס יועצות שינה (המתאים מן הסתם גם לגברים המעוניינים להיות יועצי שינה) מתאים לבעלי רקע בעבודה עם הורים לתינוקות ומשפחות צעירות, אשר מעוניינים להעשיר את ארגז הכלים שלהם, למשל אחיות, מטפלים משפחתיים / זוגיים, מדריכות הנקה, דולות לאחר לידה, מדריכות ליווי התפתחותי, מטפלות העוסקות בעיסוי תינוקות וכד’, אולם הוא מושך אליו ואף מתאים מאד גם לאמהות לתינוקות, אשר חוו בעצמן את הצורך לפתור הפרעות או בעיות שינה אצל תינוקות ונזקקו לעזרה מקצועית ומכוונת של יועצת שינה. אמהות אלה מוצאות בעיסוק בייעוץ שינה גם עניין רב בעקבות ההתנסות האישית שלהן וגם מקור פרנסה נוח (שעות גמישות) ומתגמל.

לפני שנים אחדות החלה לקיים בארץ קורסים ליועצות שינה לתינוקות, גנית פרג, מי שפיתחה את שיטת ‘לילה טוב’ להקניית הרגלי שינה בריאים לתינוקות. ניתן לומר כי על שמה של גנית פרג רשום המקצוע החדש יועצת שינה, שעד לפני שנים מספר היה חלק מעיסוקיהם של בעלי מקצוע אחרים, עד שהוגדר כמקצוע ייחודי. 

קורסי יועצות שינה החלו לצוץ כפטריות לאחר הגשם, כשגופים שונים בארץ זיהו את הפוטנציאל הגלום במה שמכונה קורס להכשרת “יועצות שינה מוסמכות”. קורס יועצות שינה נפתח למשל גם על ידי חברת “בייבי לינק”, חברה המתמחה באספקת שירותים שונים סביב ההריון והלידה, גוף אחר בשם “עידן ההורות” אשר עוסק בהדרכת הורים וצוותי חינוך, פתח קורס להכשרת יועצות שינה משלו וכנראה שתוך כדי שאתם קוראים שורות אלה, יש בודאי עוד מישהו המתכנן פתיחת קורסים נוספים ליועצות שינה, כי הרי הביקוש וכוחות השוק, עושים את שלהם…

כל הקורסים מוצגים כקורסים מקצועיים, מבוססים על מחקרים בנושאי שינה של תינוקות בארץ ובחו”ל, הם כוללים מרצים מומחים, רופאים, אחיות, פסיכולוגים ואחרים. מסיימות הקורסים מוסמכות להיות “יועצת שינה מוסמכת” מטעם הגוף שבו הן עברו את הקורס, למרות שלא ברור מי  הסמיך את המסמיך להסמיך מישהו במשהו, שהרי אין מקצוע רשמי כזה, אין חוקים ותקנות לגביו ואין שום גוף המפקח על העוסקות בו.

משיחות עם אמהות לתינוקות הנמצאות בקשר איתנו ומבחינת המתרחש ברשת האינטרנט בנושא יועצות שינה לתינוקות, התרשמנו כי שיטת “לילה טוב” של גנית פרג, השיטה הראשונה ו”הותיקה” יותר בארץ, הפכה להיות גם לשיטה הפופולארית בישראל, כאשר בכל שנה מתקיימים במרכז “לילה טוב” מספר קורסים ליועצות שינה. בסרטון וידיאו שלפניכן, מוצג קורס יועצות שינה של מרכז “לילה טוב” ואתן מוזמנות לצפות בו ולהתרשם.

אם קראתן מה שכתבנו, צפיתן בסרטון והגעתן עד לכאן, כנראה שנושא קורס יועצות שינה לתינוקות מעניין אתכן ולכן נגלה לכן את הפרטים הבאים ואף נצ’פר את מי שזה מעניין אותה: מרכז “לילה טוב” בהנהלת גנית פרג, עבר לאחרונה למשכנו החדש בצמוד למרכז אמא אדמה – המרכז להריון, לידה והורות בהוד  שרון (רחוב הבנים 14 כניסה ב’, הוד השרון)

לרגל המעבר ובמסגרת יחסי השכנות החדשה, סיכמנו עם גנית פרג כי לקוחות אמא אדמה המופנות להירשם לקורס יועצות שינה זכאיות לקבל הנחה מיוחדת  – שובר הנחה בסך 250 ₪ משכר הלימוד של הקורס.

מעוניינת להרשם לקורס יועצות שינה של גנית פרג?

כדאי לך לצלצל קודם לאמא אדמה כדי להנות מההטבה המגיעה לך – 03-3810022

להרשמה ולפרטים נוספים אודות קורס יועצות שינה, צרו קשר במייל info@ganit-prag.com

או בטלפון של בית גנית פרג 03-3810022

בהצלחה ובעיקר שיהיה לכן… לילה טוב.

כתבות נוספות

מיילדת

מיילדת – מיילדות ברוכות הבאות אל דף מיילדת – מתחם המיילדות באתר אמא אדמה – הריון, לידה והורות. באתר אמא אדמה יש מקום לכולן, יש פינות,


קורס דולות לאחר לידה


שרי קרוכמל

לפני “אודות”, נתחיל ב”תולדות”… הקשר הראשון שלי עם עולם הרפואה והבריאות החל  בצבא. קורס חובשות, קורס חובשים תעופתיים ושרות כחובשת


    השאר תגובה

    03-3810022

    רחוב הבנים 14, כניסה ב’, הוד השרון





    ©All rights reserved to Ema Adama
    לימודי NLP