קורסי הכנה ללידה

קורס הכנה ללידה באנגלית

הכנה ללידה לתאומים

הכנה ללידה חוזרת – רענון

פשוט ללדת – היפנוברת’ינג

קורס הכנה ללידה מרוכז – מרתון

קורס הכנה ללידה פרטני

קורס הכנה ללידה

ניתוח קיסרי – הכנה ללידה בקיסרי

תיקון חווית לידה

תוכנית לידה

חשיבות קורס הכנה ללידה

מתי מתחילים קורס הכנה ללידה

מעגל נשים לקראת לידה

קורס הכנה ללידה טבעית

קורס הכנה ללידה – עמיתי “חבר”

קורס הכנה ללידה קרנות השוטרים

קורס הכנה ללידה לאומית

קורס הכנה ללידה כללית

הכנה ללידה לתאומים

הכנה ללידת תאומים – קורס הכנה ללידה של תאומים, שלישיות, או הריון מרובה עוברים אחר

במרכז אמא אדמה – המרכז להריוןלידה והורות בהוד השרון, מתקיימים כבר שנים רבות קורסי הכנה ללידה במגוון צורות ומתכונות המתאימות למגוון קהלי יעד, בעלי צרכים שונים ודרישות שונות. אחת הקבוצות ההולכת ומתרחבת באוכלוסייה היא קבוצת הורים לתאומים, המבקשת לקבל קורס הכנה ללידת תאומים, במתכונת יותר ספציפית עבור לידת תאומים.

בין אם מדובר בקורס / סדנת הכנה ללידה לתאומים ובין אם בקורס המיועד לאוכלוסיה אחרת, בכל מקרה קורסי ההכנה לידה של אמא אדמה הוד השרון הינם קורסים איכותיים ועשירים, המשלבים בין גישה רפואית-מדעית לבין גישת הרפואה הטבעית.

גם קורסי הכנה ללידת תאומים, כמו גם הקורסים האחרים באמא אדמה, מועברים על ידי מיילדות מוסמכות שיילדו כבר אלפי תינוקות והדריכו אלפי נשים וזוגות בהריון לקראת לידה וע”י מדריכות הכנה ללידה ודולות מנוסות.

גם עבור זוגות בהריון עם תאומים או שלישיות, נערכנו במספר מתכונות של קורס הכנה ללידה לתאומים:

אפשרות 1 – קורס לידה מיוחד רק עבור זוגות / נשים עם הריון תאומים. זהו קורס הכנה ללידה קבוצתי, בד”כ בקבוצה קטנה.

אפשרות 2 – השתתפות בקורס הכנה ללידה קבוצתי רגיל, ותוספת של מפגש אחד נוסף וייחודי, מפגש הכנה ללידת תאומים. מתאים למי שעבר קורס רגיל אצלנו או במקום אחר ורק רוצה השלמה בדגש על הריון מרובה עוברים וכן למי שהשתתפו בעבר בקורס רגיל, ילדו תינוק אחד ועכשיו הם בהריון תאומים.

אפשרות 3 – קורס הכנה ללידה לתאומים פרטני, הכולל שני מפגשים מרוכזים.

בכל המתכונות הללו מדובר בקורס הכנה ללידה עם דגש על לידת תאומים או שלישיות, במהלכו מוצגות בפני משתתפי הקורס האפשרויות העומדות בפניהם לרבות ההערכות לניתוח קיסרי‚ הסיכויים והסיכונים הכרוכים בלידת תאומים ומתן כלים שיקלו על בני הזוג להבין ולקבל את ההחלטה המתאימה עבורם בהתאם לעבר המיילדותי של היולדת‚ מנחי התאומים בבטנה‚ רצונות וצרכי בני הזוג ועוד.

הנקת תאומים
הנקה של תאומים איננה עומדת בפני עצמה, שכן מרבית נושאי ההנקה משותפים לכל אישה מניקה ובכל זאת יש תוספות, עצות וטיפים ייחודיים לעניין הנקת תאומים.

כחלק מהקורסים המתקיימים באמא אדמה הוד השרון, מתקיים שיעור הכנה להנקה המועבר ע”י יועצת הנקה מוסמכת IBCLC בעלת ניסיון רב בהדרכת וייעוץ הנקה. כאשר בקרב משתתפי השיעור ישנם נשים / זוגות בהריון תאומים, מוקדש חלקו האחרון של השיעור (לאחר כל החלק הכללי המשותף לכולם) לנושא הנקת תאומים.
אתם מוזמנים לצפות בסרטון הוידיאו הממחיש שיעור הכנה להנקה

אם טרם צפיתם בסרטון המדגים קורס הכנה ללידה באמא אדמה הוד השרון, אתם מוזמנים לצפות בו.
הקורס המוצג בסרטון אומנם איננו דווקא קורס הכנה ללידה לתאומים אלא קורס קבוצתי רגיל, אך הסרטון הקצר מאפשר להתרשם מצוות ההדרכה, אופן העברת החומר בקורס, מהאווירה באמא אדמה ומהקורס בכללותו.
הקליקו – סרטון וידיאו קורס הכנה ללידה

יש לכם תאומים בבטן? מתלבטים לגבי מתכונת קורס הכנה ללידה לתאומים המתאימה להם?
במרכז אמא אדמה בהוד השרון ישמחו לעזור לכם לבחור ולהחליט. צלצלו עכשיו 03-3810022

ולפני סיום רק תזכורת – מתי מתחילים קורס הכנה ללידת תאומים?
ובכן דווקא בנקודת מועד התחלת הקורס לתאומים, יש הבדל בינו לבין קורס רגיל. בקורס רגיל אנחנו ממליצים להתחיל בערך בשבוע 28-29 של ההריון, בשאיפה לא לסיים אחרי שבוע 35. לגבי תאומים ההנחה היא שיש סיכוי סביר ללידה מוקדמת יותר מלידת תינוק יחיד ולכן המלצתנו היא להקדים את סיום הקורס לתאומים בשבועיים-שלושה.

בהצלחה.
צוות אמא אדמה הוד השרון

כתובת

שעות פתיחה

©All rights reserved to Ema Adama
לימודי NLP